Podľa starostu Dúbravky Martina Zaťoviča je športovisko dôkazom toho, ako sa dá využiť spolupráca podnikateľského sektora a samosprávy, ako sa dajú použiť peniaze zo štartovného zaujímavého športového podujatia. „Ďakujem všetkým, ktorí sa podieľali na tvorbe a realizácii outdoorového ihriska. Som rád, že mestská časť nebola len pasívny účastník, ale k prvkom od dm drogerie markt doplnila zo svoju rozpočtu ešte ďalšie dva. Verím, že športovisko bude slúžiť všetkým vekovým kategóriám a každý si tam nájde to svoje“, doplnil Zaťovič.
„Veľmi ma teší, že sme otvorili ďalšiu dm športovú zónu, na ktorú poputovala doteraz rekordná suma 10 150€. Tá je dôsledkom veľkého záujmu o dm ženský beh, ktorý prekročil tento rok hranicu 3000 prihlásených bežkýň. Čím je účasť na podujatí vyššia, tým sú vyššie aj príspevky na dm športové zóny, a aj preto veríme, že záujem o naše podujatie bude mať aj naďalej rastúcu tendenciu,“ povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.